Czy da się przestawić klimatronik poniżej 18 st. C ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • anpado
    Drive
    • 2011
    • 65

    Czy da się przestawić klimatronik poniżej 18 st. C ?

    Mam identyczne autko -wczoraj przekroczyłem 130000 tys km i powiem Ci,że cena 27 tys zł jest zaniżona.
    Popatrz na allegro-takie autka niektórzy sprzedają za 37-38 tys zł.
    Wiem,że sprzedawać i sprzedać to dwie różne rzeczy ale myślę że 32-33 tysie spokojnie wezmiesz.A o tej uszczelce to lepiej nie pisz bo tylko klient niepotrzebnie wzmoże czujność-jesli była robiona fachowo i nic się nie dzieje to niczym nie różni się od oryginału.
  • guzolot
    Rider
    • 2010
    • 473

    #2
    Czy da się przestawić klimatronik poniżej 18 st. C ?

    Witam,
    Zastanawiam się czy da się coś zrobić, żeby klimatronik utrzymywał temp. wewnętrzną poniżej 18stC ?

    Może ktoś to już ten temat przerobił?
    Na forum nic nie znalazłem

    Chodzi o to, że czasem te 18 st to trochę za gorąco, ze 2 st niżej by się przydało. Szczególnie zimą.

    Póki co wymyśliłem sobie, że zmniejszę siłę nawiewu, ale to półśrodek.

    Pozdrawiam
    Andrzej
    Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
    ---


    A to moja skodzinka:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

    Komentarz

    • Marx
      Elegance
      • 2009
      • 865

      #3
      ha, niedawno o to pytalem i odzew byl zerowy, a tez jestem zainteresowany. O2 posiadaja od 16 st C wiec problem jest znany producentowi Skody, ale w O1 jak widac nie planuja go rozwiazac. Mysle ze oprogramowanie powinno dac sobie z tym rade bez problemu, jedyna niewiadoma to czy np czujnik temperatury wnetrza nei jest wyskalowany tylko do 18 stopni (co byloby dziwne)...
      Instrukcja (w wersji z klimatronikiem) jednoznacznie mowi o 18 stopniach, wiec standardowo nic nie da sie zrobic. Mam jeszcze plan, zeby wlozyc termometr i obadac czy faktycznie jest 18 w srodku, bo jak wsiade w kurtce to jest mi jednak za cieplo.

      Komentarz

      • rafik11
        Rider
        • 2009
        • 448

        #4
        [ O2 posiadaja od 16 st C wiec problem jest znany producentowi Skody, ale w O1 jak widac nie planuja go rozwiazac. ]
        nie do końca bo w OII FL już jest od 18 stopni więc wrócili do starego

        Komentarz

        • guzolot
          Rider
          • 2010
          • 473

          #5
          A może opornik wstawić w szerg lub równolegle i oszukać czujnik? Bo 30 st na górze to nie wiem czy jest potrzebne.

          Może ktoś co zna się na tego typu sprawach się wypowie? Chyba że to czujnik cyfrowy, a wtedy chyba się nie da opornika wstawić :/

          Może ktoś ma schemat układu sterowania?
          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
          ---


          A to moja skodzinka:
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

          Komentarz

          • dudek_t
            L&K
            • 2008
            • 1421

            #6
            Panowie... po co Wam to potrzebne??? Jeżdżąc Octaviami od 8 lat ani razu nie czułem żeby minimalne ustawienie temperatury było za wysokie :shock:

            Komentarz

            • guzolot
              Rider
              • 2010
              • 473

              #7
              A ja jeżdżę 2 tyg i jest za wysokie :/
              Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
              ---


              A to moja skodzinka:
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

              Komentarz

              • Psycho Dad
                Rider
                • 2009
                • 629

                #8
                mi też za ciepło ...
                Jak się jedzie samemu można ustawić dual ... na drugim niebieski. ale wtedy strasznie szumi
                Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                Komentarz

                • ArturTDI
                  Rider
                  • 2008
                  • 469

                  #9
                  Wg mojego toku myślenia temperaturę w O1 można do 17 st. zmniejszyć. Na wyślwietlaczu pojawi sie napis LOW (chyba taki napis). Piszę że do 17st. można zdjąć temperature bo jak ustawimy ją na 18st. to możemy jeszcze nacisnąć i spadnie nam na LOW czyli tak jakby na 17st.

                  Tak mi sie wydaje że tak jest choć to jest tylko moja sugestia i sam jestem ciekawy.

                  Tak samo jest z ciepłym powietrzem. ustawimy na 29st i naciśnieemy jeszcze raz i wskoczy nam na HI czyli tak jakby na 30st.

                  Ale mogę sie mylić wiec nie sugerujcie sie tym za bardzo chyba że ktoś to potwierdzi.
                  Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                  DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

                  USŁUGI TRANSPORTOWE

                  TEL: 531-33-55-77

                  Komentarz

                  • dudek_t
                    L&K
                    • 2008
                    • 1421

                    #10
                    Powiem szczerze że nigdy nie korzystałem ze skrajnych ustawień ale faktycznie skrajne to LOW i HI. Na LOW będzie leciało maksymalnie zimne powietrze (latem ma kilka stopni), jako może być za gorąco??

                    Komentarz

                    • guzolot
                      Rider
                      • 2010
                      • 473

                      #11
                      Znalazłem kody serwisowe klimatronika w A3. Tylko się zastanawiam, czy w Skodzie jest to samo. Jak by mu wprowadzić inne temperatury wewnętrzne niż faktyczna czyli wyższe o 2 st C, to przy ustawieniu 18 st powinno być w aucie 16. Dobrze główkuję?

                      *http://www.elektroda.pl/rtvforum/vie...773dd59df82f37
                      Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
                      ---


                      A to moja skodzinka:
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

                      Komentarz

                      • Marx
                        Elegance
                        • 2009
                        • 865

                        #12
                        "Low" w zimie to znaczy ze leci to co na zewnatrz auta, czyli przy -20 bedzie -20 a nie np 16...

                        Komentarz

                        • jaca
                          Drive
                          • 2007
                          • 92

                          #13
                          Parę dni temu podobny temat był już na forum. Opisałem wkurzający fakt, że pomimo nastawienia na panelu 16 stopni rzeczywista temperatura nie spada poniżej 20-21. Znalazł się wtedy kolega, który stwierdził, że jestem aptekarzem i szukam dziury w całym. A tu widzę, że są inni którym to też przeszkadza. IMO problem nie tkwi w tym, że nie można ustawić niższej temperatury, ale że klimatronik nie dochodzi do ustawionej temperatury. Przecież gdyby w kabinie było 18stC (nie wspominając o 16), to normalny człowiek siedzący w fotelu i wykonujący raczej lekką pracę fizyczną szczękałby zębami z zimna. A jest gorąco.
                          Zamieszczone przez ArturTDI
                          bo jak ustawimy ją na 18st. to możemy jeszcze nacisnąć i spadnie nam na LOW czyli tak jakby na 17st
                          Raczej nie. LOW znaczy że instalacja będzie cały czas chłodziła na maxa, a HI, że będzie cały czas grzała z maksymalną mocą, bez względu na panującą wewnątrz tempearature.
                          Pozdrawiam

                          Komentarz

                          • Marx
                            Elegance
                            • 2009
                            • 865

                            #14
                            no to wszyscy sobie ponarzekali a rozwiazania jak nie bylo tak nie ma
                            Az dziw bierze ze O1 produkowana od tylu lat boryka sie z tym problemem. A moze jednak w poprzednich wersjach auta dzialalo to lepiej...?

                            Komentarz

                            • 4kwiatek
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 228

                              #15
                              Hi...

                              A nie jest tak że to panel zawiera całą logikę klimatronika ? Reszta to czujniki i elementy wykonawcze. Taki sam panel jest w innych autach grupy VAG i tam mozna zjechać do 16stopni z dokładnością do 0,5 stopnia (wiem bo jeździłem). Może zamiana panelu pomoze ? Bo w skalowanie czujników (których w sumie sa 3) to nie wierzę. No i tunning podświetlenia za darmo :P.
                              Kwiatek...

                              Komentarz

                              • radik79
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 222
                                • Octavia III (5E3)
                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                #16
                                Moim zdaniem trzeba by pojeżdzić z termometrem w środku. U mnie przy klimatroniku jest tak, że dopoki autko nie nagrzeje sie porządnie w środku, to z kratek nawet przy ustawionych 18 stopniach leci ciepłe/gorące powietrze, dopiero potem w miare ogrzewania się wnętrza powietrze z kratek leci coraz chłodniejsze.

                                Uczucie grzania może wynika tez z tego, że żeby klimatronik utrzymał to 18 stopni (zakładając że w samochodzie jest dużo chlodniej) musi leciec dużo cieplejsze powietrze, a że kierowcy siedzą z przodu...

                                Ciekawe czy tym z tyłu też jest ciepło?

                                Pozdrawiam,
                                ... Èerná Magic s perle»ovým efektem, dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací, dal¹í 4 reproduktory vzadu, navigaèní systém "COLUMBUS"...

                                Komentarz

                                Pracuję...